Najväčší producent luxusného tovaru na svete v stredu uviedol, že tržby
na organickej báze za 1. štvrťrok dosiahli 21,04 miliardy eur. To
znamená rast o 17 % a zrýchlenie rastu v porovnaní so 4. štvrťrokom, v
ktorom sa tržby zvýšili o 15 %. Spoločnosť to docielila napriek "geopolitickému a ekonomickému prostrediu, ktoré je naďalej veľmi neisté," uviedla LVMH.
Všetky divízie zaznamenali dvojciferný rast tržieb, až na divíziu vín a
liehovín. Koncern zároveň poukázal na veľmi dobré výsledky v Európe a
Ázii, najmä v Japonsku, pričom predaj podporili domáci zákazníci aj
zahraniční turisti.
Výrazný rast tržieb zaznamenala najväčšia divízia Fashion and Leather
Goods, a to o 18 %. Prekonala tak očakávania analytikov, keď analytici
banky Barclays predpokladali zvýšenie tržieb v tejto divízii o 11 % a
analytici banky HSBC o 15 %.
Tržby v divízii Selective Retailing vzrástli o 28 %, pod čo sa podpísal
najmä kozmetický gigant Sephora. Podľa LVMH dosiahla Sephora "mimoriadne výsledky," a to najmä na trhoch Európy, Severnej Ameriky a Blízkeho východu.